Revista scolii

       De ce o revistă a şcolii? De ce Temerarii?
O revistă şcolară surprinde aspecte din viaţa şcolii şi ajută la cunoaşterea unor evenimente importante din viaţa elevilor, la promovarea unor valori, la evidenţierea unor rezultate deosebite.
Am ales ca titlu al revistei numele de TEMERARI în ideea că orice început este mai greu. Elevii Grupului Şcolar Târgu Ocna pot fi asemănaţi cu nişte ghiocei în încercarea lor de a răzbate într-o societate care devine pe zi ce trece mai exigentă. Dacă e să analizăm denumirea acestei flori în limba franceză – perce-neige -  în traducere mot-à-mot ‘străpunge zăpada’, putem găsi numeroase asemănări între elevii şcolii noastre şi floarea mai sus menţionată.  Majoritatea elevilor noştri încearcă din răsputeri să se afirme şi să pătrundă în tainele unor meserii cu simţ de răspundere,  străduindu-se în acelaşi timp să-şi formeze o vastă cultură generală.
Încercăm, prin urmare, să lăsăm o frumoasă amintire legată de trecerea fiecăruia dintre noi prin această şcoala.       
Am fi extrem de bucuroşi să vă placă ideea existenţei acestei reviste şi sperăm într-o bună colaborare. Aşadar aşteptăm sugestii, creaţii originale, informaţii interesante.
Lăsaţi deoparte emoţiile, lipsa de interes şi participaţi cu încredere la realizarea următoarelor numere ale revistei!

Ţinem să mulţumim în mod special doamnei primar Ec. FLOAREA IVANOF, sponsorul nostru principal, cu ajutorul căreia a fost posibilă editarea primului număr al revistei  „Temerarii”.   

                                                
Colectivul de redacţie
Prof.ing.Raluca Botezatu

Prof.ing.Gabriela Oprea
Prof.Alina Camil


 












  
De vorbă cu directorul şcolii, dna prof. ing. Elena Dumitraşcu...

          Chiar dacă sunt la început de drum, membrii colectivului de redacţie ai revistei de cultură şcolară Temerarii au considerat ca fiind important şi de bun augur cuvântul rostit de directorul acestei instituţii, doamna prof. ing. Elena Dumitraşcu, în vederea punerii în revistă a câtorva informaţii cu privire la istoricul şcolii.
„Grupul Şcolar este o instituţie de învăţământ cu o tradiţie bine cunoscută în oraşul Târgu Ocna, deoarece pe băncile acestei şcoli s-au format şi se formează tineri, în vederea dobândirii unor meserii căutate pe piaţa muncii.
La şcoala noastră s-au pregătit sute de specialişti, în diferite meserii: mecanici-auto, electricieni, confecţioneri în industria textilă, sudori, frezori, tâmplari sau constructori. În prezent planurile de şcolarizare se întocmesc în funcţie de dezvoltarea social-culturală a oraşului, dar şi a zonei. Au apărut meserii noi, cum ar fi instalatori, vopsitori-auto, ospătari. Din anul şcolar 2009/2010 Grupul Şcolar are clase de liceu pe rută directă, adică patru ani şi se merge în lichidare cu clasele de liceu pe rută progresivă, adică liceu de cinci ani.
Rezultatele obţinute, de către absolvenţii acestei şcoli, reprezintă motive de mândrie pentru toţi dascălii care au contribuit la formarea lor, atât ca meseriaşi, cât şi ca tineri bine pregătiţi pentru marile confruntări ale vieţii.
Mai amintim faptul că până în anul 2006 locaţia şcolii se afla pe strada Costache Negri, lângă Colegiul „C. Negri”, unde funcţionam în 3 săli de clasă, 2 ateliere şi un laborator de informatică. Începând cu anul şcolar 2006/2007, Grupul Şcolar, care pe atunci se numea Şcoala de Arte şi Meserii s-a mutat într-o locaţie mai spaţioasă, situată pe strada Nicolae Arbănaş. Acum sălile de clasă, atelierele, laboratoarele şi cabinetele sunt într-un număr mai mare, amenajate cu mari eforturi, de întreg colectivul de cadre didactice. Acestea sunt la dispoziţia elevilor de la care în mod evident aşteptăm rezultate bune şi foarte bune. Salut ideea acestei reviste în care doresc să fie surprinse aspecte interesante din viaţa colectivului de profesori şi elevi şi îi doresc o activitate pe timp îndelungat. Mult succes!”
                                                                                          



        Inginer profesor Elena Dumitraşcu
                             


DOMENII-1.STIINTA
                  2.LITERATURA
                  3.CULTURA TEHNICA
                  4.ACTIVITATI  EDUCATIVE
                  5.DIVERTISMENT